onsdag 22 april 2020

Fullspäckad dag

Idag har det varit fullt ös medvetslös. På förmiddagen var det Azureplugg 
Sen skulle jag till Danderyds Sjukhus för att få återkoppling om vad jag skall göra med mitt hjärta. 
Tyvärr så hade de blandar ihop tiderna så läkaren jag skulle träffa var inte där och de hitta ingen ersättare.

Blev till att hämta Oskars nya MTB Täby klädder och stortvätta bilen istället.
Tänkte jag körde en ordentlig grundtvätt och sen vaxning på det. Fixade rutorna också med vax så man slipper köra vindrutetorkarna när det regnar. Avslutare med däckglans på däck och plastdetaljer så nu är Skodan fin igen.

Vaxet gjorde sig bra på bilen. Blev fin glans på den.

Oskar blev nöjd med sina nya kläder också. Han har sett fram emot att få dem så han blev riktigt glad när de äntligen kom.


Nu får vi ta en testrunda i morgon och köra in dem.


Inga kommentarer: