torsdag 11 juni 2020

1 varv på Nick och Meet and Greet

Ikväll blev det ett varv runt Nick spåret. Försökte ta i lite men var ganska trött och gjorde en del missar.
Lyckades köra av en spång igen och tappade en vattenflaska i en utförskörningen.
Men jag tog stenhoppet och kom upp för alla hinder.

Körde lite på Extremspåret också och kom till en backe som var lite utmanade.
Som vanligt ser det inte så brant ut på bild men den var  ganska brant.

Men det var inget problem med TopFuel:en den är verkligen en grym allaround cykel som går bra både uppför och nerför.

Blev lite teknikträning påvägen hem sen också. Försöker fortfarande lära mig köra på bakhjulet och jag har börjat hitta höjden där jag ska vara. Nu måste jag lära mig hålla kvar där också och inte bromsa för mycket när jag håller på att tippa över.

På kvällen var det Meet and Greet med Retune också
Corona har ju satt stop för den årliga sommarfesten.
Så vår snälla VD Bo hade skickat en fin liten frysbox till alla med lite mat och dricka. Riktigt fint.


Sen körde vi Teams och körde lite quiz över nätet istället.
Kul och se alla kollegor även fast det inte var fysiskt.
Och kul ordnat i dessa coronatider.

Inga kommentarer: