fredag 19 juni 2020

Naturliga intervaller

Har varit mycket på jobbet idag också. Tänkte jag skulle träna lite innan middagen. Dock kom Eva på att hon skulle handla så jag stanna hemma med småttingarna och åt middag istället.

Kom ut strax efter 20 tiden och var lite halvtrött. Hade tänkt köra Nick spåret ett varv hårt men kom inte ens ett halvt varv innan jag gav upp. Hade inget flytt i skogen och hade ingen motivation att ta i.

Tänkte att jag cyklar ut och leker lite och kör lite naturliga intervaller istället.
Tog ett varv till Hagabacken och där hade det byggts en massa nya hopp sen jag var där senast.


Det var inga stora grejer men då jag inte viste hur de såg ut och jag bara körde en gång så ville jag inte chansa. Är ju fortfarande inte helt bekväm med att hoppa speciellt när jag inte vet hur landningen är.

Men de där ska jag ta sen de var ju inte så stora och såg inte direkt svåra ut.

Fortsatte sen till Fiskartorpet och drog några varv på Flowtrailbanan 

Där tog jag alla hoppen i början i alla fall. De har jag kört några gånger förut så de kan jag någorlunda.
Testade köra nerför backen en gång också.


Körde hem via Edsviken sen. Riktigt fint med solnedgången.

Blev ett riktigt fint pass tillslut trots att det kändes skit i början. Fick lite hårdträning och lite teknikträning på det också så jag får vara nöjd.


Inga kommentarer: