söndag 20 september 2020

Då är man påväg hem ifrån XCO SM i Göteborg

Vi stannade kvar i Göteborg då starten var så sen igår. Skönt och få vila ut lite efter racet och slippa stressa hem.
Måste säga att det var ett grymt arrangemang här i Skatås Göteborg.
Riktigt rolig och utslagsgivande bana och bra arrangerat med allt runt omkring. Skönt att det gick och få till trots rådande situationen med Covid 19 och alla restriktioner som följer.

Det fick inte vara någon publik runt tävlingsområdet men CK Master hade fixat riktigt proffesionellt med livesändning under alla tävlingsklasser, riktigt snyggt gjort.
Ni får inte missa dagens sändning då pojkar 15 och 16 , juniorerna och elit i dam och herrklasserna kör.
Resultat och bilder kom också upp riktigt snabbt. Det brukar ju oftast ta någon dag innan det kommer upp så det var grymt att CK Master lyckades få upp allt sånt så snabbt också.

Hittade ett gäng fina bilder där ifrån min startgrupp.









Bilderna var som tur var på de tekniska partierna där jag körde bra. Körde in en del tid där men det är ju med tid i uppförsbackar än i nedförsbackar så jag har inte mycket att säga till om. 
Jag har ju tappat mycket kraft på tröskelfart och desto mer på toppfart nu när jag äter betablockerare. Jag har ju alltid varit startsnabb förut och lyckats hänga med täten första varvet men nu hade jag ingen chans att vara med där uppe och kriga.
Men jag klarade mitt mål så jag får vara riktigt nöjd.
Så skönt att jag kan fortsätta träna trots mitt HCM problem.  

Inga kommentarer: