måndag 17 maj 2021

17 maj firande med svärföräldrarna

Ikväll blev det 17:e maj middag med svärföräldrarna på Egon. Svärmor är ju Norsk så vi brukar oftast hitta på något då.
Vi körde på en grymt god köttbricka allihopa.

Trevligt och få komma ut lite nu när man är halvt vaccinerad.
Vi var proppmätta efter allt käk så vi tog en vända ut till parken med småttingarna så vi fick röra på oss lite.

Jag ville rulla ut benen lite lugnt efter förra veckans hårdkörning så det blev ett lätt återhämtningspass nu på monarken. Ska väll trampa lite lätt en timme tänkte jag.

1 kommentar:

Anonymous sa...

Hej, här är en person jag vet att du faktiskt kan ha en privat session och få din civilstånd löst inom ett ögonblick, den personen är den ständigt medkännande doktorn Egwali, en trollformell som har använt sin magiska trollformel för att hjälpa till att förändra livet för så många jag känner idag. Du bara heter det, är det en kärleksformulering, yrkesverksamhet, sjukdomar av olika slag, vad som än är fallet, han har rätt i tid för att ta hand om dig och ge dig sinnesro precis som han gjorde för mitt. Du kan kontakta honom via WhatsApp / Viber + 2348122948392
Mail: dregwalispellbinder@gmail.com Ha en privat session med honom och var glad. Lycka till!!