lördag 15 maj 2021

Backintervaller med Martin Söderholm och Rocket Racing Sweden

Idag blev det backintervaller med Martin Söderholm och Rocket Racing Sweden.
Vi samlades vid Löngängen nere vid vattnet för lite genomgång.

2 timmar var planen på en kuperad bana där vi skulle lägga oss på tröskelfart i uppförsbackarna och sen få lite återhämtning i nedförsbackarna.
Det var torrt och lite molnigt när vi starta och vi höll en jämn och fin fart i början. Sen började det regna ganska ordentligt. 
Vi körde på men det börjades gå på lite mer i backarna och det var nog inte bara jag som fick lite tid över tröskel. 
Grymt kul pass trots regnet. Så länge det inte regnar när jag startar så brukar det inte vara några problem att köra.
Dock så var det lite kallt när jag skulle hem så Erik var snäll och skjutsade hem mig.

Hemma så blev det ett skönt varmt bad sen drog jag ut med familjen och lekte i parken med småttingarna.

Vi körde leken inte nudda mark så det blev mycket klättra runt med de små liven.


Inga kommentarer: