söndag 30 juli 2023

Lite finare väder idag

Idag blev det lite finare väder. Det hade dock regnat på morgonen så det var fortfarande blött när vi skulle ut.
Nu fick jag med mig hela familjen till bikeparken.
Oskar fick med sig cykeln också medans Eva och Emilia skulle ta en promenad.

Vi körde några blåa och gröna spår först så Oskar skulle bli varm och få känna på de lite lättare spåren som ändå är ganska branta och småtekniska.

Psnorama banan var ganska enkel och hade fin utsikt så den körde vi några gånger.

Blev en lunch i backen med familjen på en av restaurangerna. Blir inte så mycket utekäk här för maten är grymt dyr.
En enkel lunch gick på runt 800:- för oss och då var det barnportioner till småttingarna.

Jag var lite sugen på att testa Fantasticable. Säg riktigt spännande ut med det var bara jag som var sugen på det.
Man skulle hänga i en sele och glida 1,5km utöver bergen i 100 km/h.


Uppe på toppen då hitta jag en bana som var röd med en massa hopp och snäva kurvor som var riktigt rolig.
Den var inte så farligt svår som de jag körde igår heller. Den hade några stora hopp som dock gick att köra förbi.

Fick med mig Oskar på den banan också och han tog sig ner fint.

Kossorna gick lite överallt också. Mitt i banan så kunde man få lite sällskap av lite nyfikna kossor.


Eva och Emilia fick ihop 5 km promenad i bergen idag också.
Så nu har alla fått röra på sig lite.

För se vad man ska hitta på i morgon. Blir antagligen något liknade då också som idag.




Inga kommentarer: