tisdag 4 juli 2023

Tempo Skålhammra

Ikväll blev det en liten landsvägsrunda. Hade först tänkt köra MTB men det kom värdens regnskur runt middagen så jag tänkte att jag orkar inte hålla på att tvätta.
Väntade ut regnet och lätt det torka lite sen tog jag racern och körde mot Skålhammra och gasade lite.
Kändes helt ok och fick en av mina bättre tider på 15:28.
Fegade lite i kurvorna utför då det fortfarande var lite blött ute och solen var rakt i ögonen men annars tyckte jag att jag körde ganska bra.

Var lagom varmt ute och solen tittade som sagt fram bakom molnen så det var riktigt skönt att komma ut och få lite frisk luft.

Körde på lite på hemvägen mellan Upplands Väsby och Väsjöbacken också så jag skulle få lite mer tid på tröskeln.
Fick ihop 40 km på 1:20 så det kändes ganska lagom på en tisdagskväll.


Inga kommentarer: