fredag 25 april 2008

Det ringde på telefonen och det var....

...Pelle från Stötdämparexperten, det var ett efterlängtat telefonsamtal. Alla grejerna hade kommit och han kom till och med och hämtade mig på jobbet och skjutsa hem grejerna till mig. Det kan man kalla service. Det var en trevlig prick att prata med och förhoppningsvis kanske man stöter på varandra igen på någon banträff för nu är man grymt sugen på att få testa kärran...;o)

Efter jobbet så var man och körde tempo med Stefan vid Mälarhöjdsbadet. Det blev 6 varv och tiderna låg runt 6-6:30min så det var hyffsat jämnt. Idag var det min tur att tvåla dit Stefan, han körde skiten ur mig i onsdags på backträningen så lite rättvisa måste det vara....;o)

Jag vann med ca 15s idag, men jag hade fått lite handikapp då Stefan bara kunde köra på storklingan fram och det var inte så kul i första backen.
Det kändes helt ok i benen idag faktiskt och på sista varvet hade jag en medelpuls på 179 och det är ganska högt för mig.
Förhoppningsviss kan man få upp farten lite till innan Mjölby nästa vecka.

Eva hängde på några varv idag också. Hon kämpade sig igenom 3 varv sen fick hon nog.
Sen rulla vi hem lite lätt medans Stefan körde vidare mot Sundbyberg.

Inga kommentarer: