fredag 18 april 2008

Maxtest och nya prylar till bilen

Ja då har man haft vilovecka och det var dags att köra ett maxtest på rulle för att se hur formen är. Det blev tyvärr inte så bra som jag hoppats på. Jag startade på 210w och öka 30w i minuten. Jag lyckades bara komma till 450w sen dog jag. Det var till och med lite sämre än för 4veckor sen då jag åtminstånde lyckades köra 30s på 450w. Målet var att komma upp i 480w.
Jag får nog fortsätta att vila i helgen för pulsen kom bara upp i 185 så jag är nog inte helt återställd.


Sen till dom lite roligare nyheterna i alla fall för mig. Nu har jag lyckats få tag på reservdelar till bilen. Jag fick ett fint paketpris från Pelle på Stötdämparexperten så förutom justerbara gula Koni sportstötdämpare och H&R 35mm sänkningsfjädrar så blev det också Powerflex bussningar runt hela bilen.

Bilen kommer bli grymt styv och fin nu...:o)



Prylarna ska komma nästa vecka så med lite tur så kan man få på allt till nästa helg. Funderar nästan på att köpa till ett 6-stags subframe till den också när man ändå är i farten, då är den snart en riktig banracer.

Inga kommentarer: