torsdag 10 april 2008

Katastroftider på tempobanan i Mälarhöjden.

Körde 6 varv på banan vid Mälarhöjdsbadet. Det var inte än av mina snabba dagar kan man lungt säga.
Körde bara under 7min på första varvet resten gick runt 7:06-7:18. Så här såg kurvan ut för det passet.

Körde samma runda fast 8varv i fredags och då låg jag runt 6:40-6:45 hela tiden och körde bara på uppför och tog det ganska lungt nerför. Snacka om att dagsformen kan variera.
Det blir nog vilodag i morgon för det kändes ganska slitigt idag.

Jag fick faktiskt med mig Eva på passet idag också. Hon körde 3 varv och fick sitta och vänta på mig på slutet. Hon kör bara fortare och fortare för varje gång vi är ute, riktigt kul.
Första gången vi körde tillsammans kom vi i mål samtidigt nu fick hon stå och vänta i ca5min.

Här är Eva trött men glad efter passet

När hon hittade godisskafferiet i köket så blev hon riktigt glad. Hon unnade sig ett par godbitar efter dagens hårdkörning.....;o)


5 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, och minsann om jag inte klarade att cykla upp den där jobbiga branta backen alla tre gångerna oxå!! Nästa gång kör jag fyra varv när du kör sex.. ;) Eller nåt...!

Pusspuss

Per Kumlin sa...

Ja nu får jag se upp. Snart kör du lika många varv som jag om du fortsätter i den här takten....;o)

Anonym sa...

Ja det är det som är mitt mål.. ;) Får jag en till middag då? ;) Med efterrätt?
Puss

Per Kumlin sa...

Ska väll gå att fixa till en middag med efterrätt då...;o)
Sen kan du fortsätta cykla så får jag börja langa i stället...;o)

Eva sa...

hmmm... det där vet jag ingenting om.. vi kan väl börja med en middag+efterrätt så får vi väl se sen då... ;)