söndag 14 augusti 2011

En lugn dag hemma

Idag blev det en riktig slappardag. Sov ända till kl 11 så det var riktigt skönt.
Blev ingen direkt träning, det blev en lång promenad med Oskar i stället.
Vi tog en runda via grusvägarna längs vattnet till Vinterviken där vi gjorde depåstop.
Jag tog en muffins och Oskar fick lite mjölk, sen snodde Oskar lite muffins av mig....:-) Oskar
Vi fortsatte sen till Långholmen där vi tog ett varv.
Blev ett tull depåstop uppe på höjden där vi titta lite på utsikten. Långholmen
Tänkte att det fick räcka sen då jag ändå varit ute i 2 timmar och knatat 15 km så vi gick till Hornstull och tog tuben hem.

Eva hade varit snäll och städat medans jag var borta och lagat en god vinbärspaj så där var efterrätten fixad till middagen och lägenheten ren.
Jag kanske ska börja promenera med Oskar lite mer, verkar ju vara bra så jag slipper städa hela tiden.:-)

1 kommentar:

Eva sa...

det var väl snarare så att jag skickade ut er för att kunna städa i lugn o ro ;) tt kunna städa i lugn o ro ;)