onsdag 31 augusti 2011

Då var jag pappaledig för första gången

Då var jag pappaledig för första gången i mitt liv. Dock bara den här veckan då Eva har dragit till Italien med jobbet.
Har gott riktigt bra hittills, Oskar har varit lugn och sovit en hel del och han har ätit bra idag också.
Han är ju lite small och har varit liten i maten med tanke på hur mycket han rör på sig. Men idag fick jag i han både välling, gröt, mjölk, potatis och avokado i stora mängder så idag kan han inte gått undernärd.

Lite träning har jag hunnit med medans Oskar sov också. Blev 4*4 på Monarken. Känns som jag tappat lite sedan SM. Körde på 420 watt som vanligt men klara bara första intervallen helt. På de andra fick jag ta paus på 10-15 sekunder för att klara dem.

Hoppas jag kan komma tillbaks snart. Det är ju bara Bockstensturen och Hammarby Hill kvar i stort set.
Sen ska det bli lite cross och där vill jag vara i form igen.

Inga kommentarer: