onsdag 21 december 2011

Blev löpning till och från jobbet

Visste inte om jag skulle våga cykla ute idag då jag inte hade satt på dubbdäck och det varit plus och minusgrader från och till sista tiden.
Har ju inte varit ute så mycket på sista tiden så jag visste inte hur väglaget var så jag testade att springa i stället.

Försökte ta i lite på vägen till jobbet men tiden blev ungefär detsamma som förra gången för några veckor sen. Det var väl ungefär lika halt då som nu.

Det känns verkligen som jag inte har något löpsteg att tala om alls. Jag har verkligen svårt att sträcka ut steget och det där med att bara sätta ner tårna/framdelen av foten vid nertrampet får jag inte till alls.

På hemvägen tog jag det lite lugnare och då tog det 48,38 minuter att springa 9,39 km. Inget vidare km tempo där inte.
Cykloteket
Får se hur mycket löpning det kommer bli här sen. Det är ju ganska kul som omväxling ibland.

Inga kommentarer: