söndag 18 december 2011

Missärväder och besök hos Stefan

Hade tänkt köra distans idag men då det var snöblandat regn ute så var jag inte direkt sugen längre. Jag har haft min beskärda del av misärdistans där jag nästan frusit ihjäl och dyblöt flera mil hemifrån bara längtat hem. Precis som Micke så ställde jag in idag.
Men jag var inte lika duktig som honom så jag kom inte ens upp på Monarken.

Kände mig alldeles för trött då det varit några sena kvällar och mycket jobb så jag sket helt enkelt i träningen och bara sov i stället.

På eftermiddagen så blev det en tripp till Stefan och Antoaneta för lite fika och småprat.
Deras son Mario hade massa roliga leksaker som Oskar ville leka med men lille Mario var lite skeptisk först och gnydde min min:-)
Oskar och Mario
Men Oskar var snabb och hitta nya leksaker den lilla fräckisen. Som tur var så var Mario snäll och förstående då han är lite större så Oskar fick ta hans grejer.
Oskar
En sak som var rolig att leka med var själva lådan där leksaker låg i.
Där ville både Oskar och Mario krypa in i.
Leksakslåda
De kom riktigt bra överens och Oskar var framme och kröp hos Mario och skulle se vad han gjorde.
Mario
Det var kul och se de små liven bussa runt. Båda är ganska spralliga så det var fart och fläkt hela tiden.

Inga kommentarer: