tisdag 20 december 2011

Nu fick jag lite bättre tider på Monarken och Löppbandet

Blev ett morgonpass på Monarken innan lunch.
Försökte mig på ett 20 minuters pass på 350 watt igen och nu kom jag 15 minuter utan paus så det tar sig. Avlutade med en minut på lite över 500 watt så nu är det dags att börja komma i form igen efter dvalan.

Körde ett styrkepass på jobbet innan lunch också och även där fick jag en förbättring.
Nu klarade jag äntligen 4minuter på 16km/h och 6% lutning på uppvärmningen.
Känns skönt att det äntligen börjar gå åt rätt håll.

Får se när jag klarar över 20 minuter på 350 watt på Monarken sen. Tror jag var där i början av februari förra året.
Det måste jag ju lyckas klå. Vill kunna köra på 350 watt under en timme innan säsongen börjar men det känns väldigt avlägset nu när jag bara klarar en kvart. Men vi får se med effektiv träning kanske jag klarar det, den som lever får se... 

Inga kommentarer: