söndag 1 januari 2012

Försök till 20min x3 på Monarken idag

Var en trött dag idag. Hade först tänkt köra distans om det inte var allt för dåligt väder. Men vi vakna ganska sent efter att Oskar hade hållt låda till kl 04:00 i morse. Oskar vet hur man skall fira av Nyårsafton, först sover man en massa sen är man uppe hela natten och härjar..:-)
Då vi vakna runt 11 så hade det redan börjat snöa och det skulle bli snöblandat regn sen enligt Klart.se så jag var inte allt för sugen på att dra ut.

Tänkte att jag skall testa att köra 3st 20minutare på Monarken så jag hoppade upp och börja trampa.
Började på 330 watt och det kändes ganska lätt men de sista 3 minutrarna var riktigt tunga.
Skulle jag klara 2 till så tänkte jag att det är best att sänka motståndet lite så jag starta på 320watt. Det gick i typ 10 minuter sen var jag helt rökt. Fick ta några 10-20 sekunders pauser för att klara av resten så det kändes riktigt segt.

Kände mig så trött så jag hoppa över den tredje intervallen och gick och käka middag istället.
Har inte hänt så mycket mer idag. Jag har inte ens kommit utanför dörren idag, har varit en riktigt seg dag.

Inga kommentarer: