fredag 22 februari 2013

Slappandet fortsätter

Har inte rört en fena på hela dagen. Har inte ens tagit mig utanför lägenheten. Febern verkar ha försvunnit nu i alla fall så det känns lite bättre. Är inte riktigt lika matt och slut som jag var förut.
Största delen av denna tragiska dag har varit i soffan. Eva var snäll och köpte lite chips som jag och Oskar kunde mumsa i ås medans vi såg på Wreck It Ralph.













Oskar har blivit chipskungen och kör med egen dipp, gärna ska chipsen vara marinerade i dippen också:-)
Börjar smått längta till att få röra på mig lite nu. Har ju legat i soffan i snart en vecka.
Jag brukar bara ha små förkylningar i vanliga fal och de går ju bort efter 3-4 dagar. Sa att vara still i upp till 2 veckor verkar mindre kul.
Förhoppningsvis kan jag ta någon lite lugnare promenad snart så jag får lite frisk luft i alla fall.

Inga kommentarer: