onsdag 13 mars 2013

Styrka på jobbet idag

Blev lite styrka idag. Klarade återigen 5 minuter på 16km/h och 6% lutning utan större problem. Trodde inte jag skulle göra det då benen kändes tunga efter gårdagens backintervaller. Sen blev det den vanliga knäböjen fast nu i maskin då stången var upptagen. Det var maxgräns på 120 kg och det tog jag utan problem. Testade lite nya ryggövningar för i år så vi får väl se om det blir träningsvärk senare i veckan.
 Ryggövningar
Tänkte köra Monarken i morgon och se om det går lika bra som styrketräningen. Det var ett tag sen jag satt på den så det börjar bli dags och se om jag har några cykelmuskler över huvud taget. Har ju inte gott riktigt lika bra på cyklingen efter min bihålleinflammation som det har gjort på styrketräningen. Får se om jag har några krafter kvar i morgon efter 8 dagar utan vila.

Inga kommentarer: