lördag 2 mars 2013

Upp som en sol ner som en pankaka

Gårdagens styrketräning tog på kroppen. Jag hade grym träningsvärk i hela kroppen och kände mig totalstum i benen.

Hade planen på att köra ett 4x4 pass på Monarken när jag kom hem men det blev inte av.
Kom hem sent sen var det middagsdags och när det var klart skulle Oskar läggas.
Kom upp på cykeln vid 21:30 och var astrött.
Det blev bara 2x3 minuter på 420 watt sen la benen av.

Inte mycket att hurra över. När benen inte ville så la huvudet av också så det blev bara en halvtimme totalt på cykeln.
I morgon får det bli lite mer i alla fall. Får se vad jag ska hitta på då.

Får nog bli cykel ute i alla fall för jag har knappt kört något alls under hela februari.
Senast var med Ville för typ 3 veckor sen när min body på bakhjulet gick sönder så det känns som det är dags nu.

Inga kommentarer: