onsdag 28 augusti 2013

Fiskartorpet TT

Drog till Fiskartorpet efter jobbet för lite TT med Johan, Ville och Per Strömblad.
5 varv var planen så det fick det bli.
Jag har väl bara kört där 2 gånger i år så jag hade nästan glömt bort hur jobbig den var.
Blev inga direkt snabba tider för mig. För några år sen lyckades jag köra alla 5 varv under 9 minuter men nu blev ingen under 9.
Råka hamna bakom en annan som var ute och träna som också hade det tungt på 3:e varvet.
Ville inte tränga mig förbi då det var trångt.
Stackar råka krascha när han skulle svänga ner i första nedförsbacken.
Kolla så allt var bra innan jag körde om.
Tiderna blev.
9:17 169/161
9:31 170/164
10:03 164/160
9:41 170/164
9:14 173/167
Ja det var en bit kvar till att klara under 45 minuter men det behövs nog några gånger för att trimma in sig på banan.

Blev en lugn tur hem sen
Fiskartorpet
Ville hade väggat lite för jag lyckades köra ifrån han uppför på vägen hem och det är inte många gånger jag lyckas med det.
Kände själv att jag började bli lite hängig på slutet då jag bara druckit vatten under hela passet men det gick bra.
Perx2
I morgon blir det vila så jag hinner återhämta mig lite till Bockstensturen i helgen.

Inga kommentarer: