lördag 7 februari 2015

CX TT vid Sköndal

Idag blev det lite hårdkörning vid Sköndal. Var som vanligt lite sent ute så jag fick gasa på ganska friskt ditt också då det var en hel del mer snö ute nu än när jag körde sist.
Kunde ju inte räkna med att det skulle gå lika snabbt nu.

Vi blev runt 6 pers som skulle trotsa snön idag.
Vi skulle köra 30minuter idag. Det var ganska mycket snö idag och då jag hade min Scott Scale 910 så hade jag nog lite fördel mot de andra som körde cross.

Jag tog starten idag och den lyckades jag hålla hela vägen till mål.
(Foto Björn Rundström)
Närmast jagande var Hans Mård och Henrik Mård som kom in och gästspela mitt i racet.

Lyckades hålla Hans Mård bakom mig så det var lite kul.
MTB var nog lite bättre idag.

Blev till att cykla hem direkt sen. Tog vägen via Hammarby och tog ett varv uppför Hammarbybacken på baksidan.

Kul och köra lite nedför också. Fick ihop lite över 3,5 timme med en hel del hårdkörning så det får jag vara nöjd med idag.

Inga kommentarer: