tisdag 23 juni 2015

Intervaller på Gokartbanan

Ikväll blev det intervaller på Gokartbanan med Ville.
Blev 4 styckena så hårt det bara gick.
Lyckades få punktering på första varvet så det blev till att laga lite snabbt medan Ville tog ett varv till.
Fick bättre tid för varje varv. Tror inte jag tog i så mycket mer utan det var nog mest att jag hitta bättre spår och våga släppa på mer.

Ville var det inte så mycket att göra åt. Han är grymt stark och teknisk och det är han som byggt banan. Har lite att ta in där.





















Sista varvet tänkte jag att nu är det bara att ta ut det sista och satsa allt.
Tror jag var påväg mot personligt rekord men så krascha jag på slutet när jag skulle ner ifrån toppen vid det tekniska stenpartiet.
Trots det så var jag bara 7 sekunder ifrån dagens tidigare rekord.
Under 4:30 måste jag klara i alla fall snart. 4:20 med bra ben och flytt borde också gå att fixa.

Blev bara knappt en timmes körning men det får räcka.
Ett roligt och hårt pass.



Inga kommentarer: