måndag 1 juni 2015

Oskar har blivit min nya personliga tränare

Idag var det träning med Oskar. Det var knytkalas på förskolan så vi sprang runt där lite gran och käkade en massa mat.
På vägen hem skulle vi förbi Stinsen och då ville Oskar sitta på mina axlar.

Det fick han såklart, då fråga han om jag kunde springa varpå jag svarade. Jag orkar inte, räcker det inte om jag går?
Då får jag tillbaks: Är du lat? Spring nu så får du träning hoppla hoppla.






































Han är för go den lilla krabaten.
När vi sen skulle hem så beordrade han intervall träning.
Först så skulle vi springa jättefort och sen skulle vi bromsa in var hans order.
Det upprepades hela vägen hem. Han är en hård liten kille.

Blev några varv i parken också där det skulle cyklas jättefort på den här.






































Oskar har nu blivit min personliga tränare. Han är hård men rättvis.

Inga kommentarer: