lördag 21 november 2015

4x4 på 400 watt igen den här gången aptrött

Fick bli ett kort pass idag då jag kom upp lite sent och hade en massa andra grejer att ta tag i också.
Det kan verkligen vara skillnad ifrån dag till dag. I tisdags klarade jag 400watt utan fuskpaus nästan för enkelt.
Igår orkade jag knappt cykla och tog det väldigt lugnt.
Idag hade jag hoppats på att få ha vilat upp mig lite men det fick jag inte.

Gjorde ändå ett försök men klara bara en intervall utan fuskpaus.
2:a gick hyfsat bra men 3:e och 4:e var ren katastrof.
Hoppas på lite sovmorgon i morgon så jag hinner återhämta mig lite.
Monarken kan verkligen få en slutkörd.
Nu ska Johnny och Jenny komma på besök så det blir lite finmiddag.
Blir lugnt här hemma resten av kvällen med dem så det ska bli skönt.

Blir kanske lite spela på PS4:an.

Inga kommentarer: