söndag 26 februari 2017

Mancold

Min mancold verkar aldrig försvinna. Nu har jag varit sjuk i 1,5 vecka. Det är första gången under min aktiva karriär sedan 93 som jag inte har tränat någonting på en hel vecka. Oftast har jag fått till 1 eller 2 pass i alla fall under en vecka när jag varit sjuk men den här veckan har jag inte rört mig någonting då jag har haft problem med halsen som brukar vara känsligare för träning. När jag bara varit förkyld har det gott och tränat lite lätt i alla fall.
Ska se om jag kan få någon läkartid i morgon och kanske kan få något pencelin eller något så jag blir av med skiten.
Börjar få abstinens nu när jag inte kunnat träna.
 
Har blivit lugnt idag men vi var på kalas hos Edwin som fyllde 6 år idag. Stefan och Madde hade fixat till det fint med massa god tårta och bullar. Barnen fick leka av sig också så det var fullt upp.

Inga kommentarer: