onsdag 11 juli 2018

Ett halvsnabbt varv på NICK spåret och bad med familjen

Ikväll blev det ett halvsnabbt varv på NICK spåret med min Procaliber.
Körde på ganska hårt men hade inte riktigt det där drivet att jag körde på hela tiden. 
Det är några ställen där jag inte fått till tekniken och det bästa spårvallet på heller. 
Framförallt i början innan man kör över grusvägen och sen på slutet när man kört runt kohagen och ska upp i skogen igen. Där kan jag nog förbättra tiden en hel del utan att behöva ta i så mycket mer. Kan nog gå lite snabbare med min Top Fuel också då det är lättare att trampa i stöket med en heldämpad.

Blev bara ett varv och sen ett par backintervaller bort till Rösjön där jag skulle möta upp resten av familjen för ett litet kvällsbad.
Var riktigt varmt i vattnet så Oskar och Emilia plaskade runt där en timme.
Hela familjen hade cyklat ditt så vi raca hem efteråt.

Kul och få med sig familjen på lite cykeläventyr. Det blev nog runt en mil cyklande för Eva och Oskar.




Inga kommentarer: