tisdag 3 juli 2018

Det blev lätt pendling och totaltorka i skallen

Bestämde mig för att rulla lätt till och från jobbet idag som lite återhämtningsträning då jag kände mig helt OK i näsan.
Rulla ditt lite lätt efter att ha lämnat Oskar på skolan.
Kommer fram och ska byta om och märker att mina kläder inte är där. 
Jag vet att jag packa ner allt förra veckan och tänkte att jag kanske lämnade väskan på kontoret då det är en bitt att gå ifrån omklädningsrummet.
Knatta ditt men såklart var det ingen väska där så det var bara att vända hem igen.

Då jag sovit lite extra dåligt inatt då Emilia varit uppe och skrikigt så tänkte jag att jag skiter i och cykla tillbaks och åker kommunalt istället.
Det var ett mycket dåligt val. Självklart var det strömavbrott så inga pendeltåg gick. Efter över 30 minuter så tröttna jag och tog en Taxi.

Får hoppas resegaranti ifrån SL gäller nu. Det är väll bara att fylla i den här och hoppas på det bästa.


Kom till jobbet lagom till lunch nästan. Inte värdens bästa start på dagen.

Nu blir det lugnt ikväll och slappa med barnen.

Inga kommentarer: