fredag 4 november 2022

Järvsö bikepark

I morse vid 6 så drog jag, Micke, Tomas och Anton till Järvsö för att köra sista helgen som det är öppet.
Vi fick fint väder idag och det vart torr och fint i backarna.

Vi värmde upp som vanligt med Barbro sen var det bara att öka och köra mer tekniska spår.
Försökte mig på Twister men där fegade jag ur på de stora hoppen i mitten. Kom precis över de första hoppen men landade lite kort så jag fegade ur på de andra hoppen.
Kristin körde vi också och där klara jag allt förutom de sista 2 hoppen. Har lite att öva på när det gäller hopp.

Blev lite mekande också då Tomas bakbroms tagit slut.
Som tur var hade cykelbutiken nya så det var bara att byta.

Vi tog ett varv på XC banan efter att liftarna stängt också. De hade en liten teknikområdet där man kunde öva lite på sin teknik också.

Avsluta dagen med middag på Condis bar och kök. De sa att de var proppfullt där så vi fick vänta en timme med maten. 
När vi sen fick bordet där uppe så var det helt tomt.

Maten var god i alla fall.



Inga kommentarer: