söndag 6 november 2022

Järvsö dag 2 i regn

Då var det dag 2 och sista dagen i Järvsö. Det bjöds på rikligt med regn.
Men det var bättre grepp än vad jag trodde det skulle vara trots att det var så blött.

Nya favoritbsnan är Malin med avslut med Honey Honey. Den är riktigt rolig med snabba branta kurvor och lite småhopp.
Vi testade på Itzy Bitzy och den var lättare än vad jag trodde den skulle vara i regnet då den både är lite småbrant och stenig.
Riktigt kul att köra. Ett av mina mål för i år har varit att klara Twist Twist i Järvsö.
Han inte köra den så mycket igår men fick en liten film på den då när jag var helt off och fegade alldeles för mycket.



Trots regnet så testade jag den idag också och nu kom jag över de första hoppen så det kändes riktigt skönt.
Dock fega jag på det branta hoppet som kom efter ett platåhopp med träbro över sig.
Men det känns som jag inte är långt ifrån nu. För jag bara köra några gånger när det är torrt så tror jag att jag ska klara det. Men det får bli nästa år.

Sen var det bara att tvätta av sig så gott det gick och börja dra sig hemåt igen.

Kul och komma iväg med gänget och köra lite enduro/downhill och sladda runt och slippa lite på tekniken.

Inga kommentarer: