lördag 17 december 2022

Härligt pass i snön

Blev ett fint cykelpass i snön idag. Var lite seg på morgonen så jag kom inte iväg förrän 13.
Har varit lite omotiverad och köra på helgerna efter säsongsvilan då det varit lite taskigt väder och mycket annat och göra.

Var lite smått omotiverad idag också innan jag väll kom ut.
Men sen var jag riktigt glad att jag kom ut. Riktigt kul att få komma ut och köra igen när det är lagom kallt och fint med snö ute så jag kan sladda runt och leka lite.

Var förbi Bikeroom och hämtade kläder för MTB Täby.
Blev ett par vinterbrallor och 2 par vanliga korta cykelbyxor. Behövdes uppgraderas lite då mina börjar bli lite slitna.

Sen blev det skogsvägar hem. Riktigt fint med solnedgång och fina skogsvägar. Skönt och komma ut igen och inte bara köra Zwift.



Inga kommentarer: