måndag 16 november 2009

11 års firande med min älskling.

Eva och jag har hålt ihop i hela 11 år nu. Vi hade årsdagen fredagen den 13:e men då jag var så fräck och drog ner till Borås och cykla så firade vi lite idag i stället.
Det blev en 3-rätters middag på Kamarina med lite grekisk mat så vi blev alldeles proppmäta.

Sen drog vi vidare till Boulevardteatern för att få oss ett par härliga skratt till Standup istället för bio med gratis popcorn med Janne Westerlund som konferencier som radade upp nya komiker som Martin Lagos och Simon som var riktigt roliga. The grand finally blev av den lite mer etablerade komikern Måns Möller som verkat gå på uppåttjack för han var riktigt speedad och höll låda och drev med både sig själv och publiken riktigt bra i ett ruskigt tempo.
Ja det har varit 11 härliga år och jag hoppas min lilla Älskling står ut med mig och min cykling i minst lika många år till.

Inga kommentarer: