onsdag 25 november 2009

Nu är det dags för backintervaller

Hade tänkt dra till Nybohovsbacken och köra slut på mig själv. Det ligger på hemvägen från jobbet så skulle jag bli helt slut så är det lätt att rulla hem som tur var.

Försökte få med mig några sparringpartners som jag kan jaga för att få upp stämningen lite men det var ingen som kunde ikväll. Vilken otur då får jag köra mot mig själv ikväll, inte riktigt lika roligt som att ha någon att jaga.

Får se om jag kan lyckas pressa ur mig några watt så jag kan få en skaplig tid upp. Har varit lite stum i benen men det är mest lungorna som har satt stop på sista tiden.
Känns som jag bara har någon ynka dl till förfogande i mina lungor. Jag hoppas i alla fall att jag kan köra alla intervallerna på under 3min annars får jag nästan gå hem och skämmas.

Inga kommentarer: