lördag 7 november 2009

Sovmorgon

Hade inget planerat idag så det blev en riktig sovmorgon. Kom inte upp förrens 11 så det blev härliga 11 timmars nattsömn, satt riktigt fint faktiskt.
Blev ett kort hårdpass på eftermiddagen i blötvädret. Körde 2x3 varv på tempobanan i Mälarhöjdsbadet.
Var inte i närheten av några rekordtider, snarare bottentider men nu var det grymt blött och lerigt plus att jag körde vinterhojjen så det var förväntat.

Tiderna låg runt 7min per varv. Jag fick upp pulsen skapligt bra men jag hade problem med att accelerera efter backkrönen och jag kände mig allmänt stum i benen när jag stod upp men när jag satt ner kändes det bra. Så här hackig blev pulskurvan på den lite småbackiga banan.
Nu ska Mattias och Eriqa komma över på middag sen blir det ett varv på Buzz!: Quiz TV för att kora det mest allmänbildade paret....;o)

Inga kommentarer: