måndag 9 november 2009

Kiropraktordags och benmassage

Var en sväng hos kiropraktorn Magnus Carlsson idag för att bli tilltryckt lite. Har ju haft en del träningsvärk och har vart lite stel efter all styrketräning och BOX så det satt fint att bli tillknäckt.


Nu är jag lite rakare igen. Nu ska mina stackars möra ben få sig en dos av Cefaren också så att jag bli människa. Blir förhoppningsvis fit for fight igen efter den kuren.

Stor tvätt är det idag igen också, har börjat bli standard på måndagar nu när jag brukar ha vilodag från träningen. Eva fick hjälpa till lite med tvätten också när hon kom hem från sin träning, nästan omvänd ordning mot vad det brukar vara....;o)

2 kommentarer:

Din goseräka sa...

Tjohoo och jag spelar Farmville.. Bäst att man är koncentrerad! ;)

Per Kumlin sa...

Ha ha ja du har fastnat i det konstiga spelet har jag märkt....