lördag 20 augusti 2011

Blev en trött och seg dag idag.

Vakna lite innan 11 och var riktigt trött. När jag titta ut genom fönstret blev jag inte direkt piggare. Det typ ösregna och var grått så långt ögat kunde se.
Hade ingen motivation alls till att träna idag. Ville mest bara sova och ta det lugnt.
Det blev till att storhandla i stället då Johnny och Jenny skulle komma på besök senare på fika och middag.

Jag han dock sätta mig på Monarken en timme och försökte mig på 2 stycken 20min intervaller på 350watt.
Det gick i lite över 10minuter sen var jag död. Försökte köra 4st 10min intervaller istället men det orka jag inte heller så det blev 3st 30sekunders på runt 750-830watt.

Det fick bli en finmiddag med Johnny och Jenny istället. Det var mycket trevligare än att sitta på Monarken.
Det blev potatisgratäng med entrecote och bea....;o)
Det hela avrundades med chokladmousse, grädde och hallon så nu måste jag göra av med lite kalorier i morgon.

Resten av kvällen tillbringades framför TV och PS3:an då vi körde Buzz.

Inga kommentarer: