tisdag 23 augusti 2011

Årsta Havsbadsrunda med CK Valhall

Idag var det dags att rasta Addicten lite. Har blivit alldeles för lite av den varan.
Det blev ett pass med CK Valhall från Slussen kl 18:30.
Det var ett stort gäng som skulle ut i det fina vädret.

CK Valhall

Det var tänkt en runda runt Bornsjön från början men det blev till Årsta Havsbad istället.
Vi körde ganska lugnt till Tyresö men sen efter att vi kom ut på den större vägen mot Handen så blev det fri fart.

Fri fart

Jag gjorde inte så många attacker idag men jag körde in desto fler och försökte hålla mig ganska långt framme hela tiden.
Det gick riktigt fort stundtals och jag märkte att min teknik i klungan inte var direkt finslipad.
Fick nog dra lite mer än vad jag skulle kunnat om jag hade haft lite bättre teknik i klungan.
Men bra träning fick jag.

Klungkörning

Vi körde sen hem via Västerhaninge och Trångsund och vid Sköndal så vek jag av hemåt då de skulle tillbaks till stan igen.
Fick ihop 2 timmar och 20 minuter med 145 i medel och 181 som max.
Tror jag fick lagom mycket fartträning där.

Inga kommentarer: