onsdag 10 augusti 2011

Liten formsvacka

Idag var jag riktigt seg i benen. Körde uppför Nybohovsbacken till jobbet och tog i som en gris men fick bara 2:35 i tid.

På hemvägen gick det något bättre och jag fick 2:29 men det är ändå långsamt.
Då regnet kom tillbaka så tänkte jag köra liten på Monarken.
Skulle köra en 20:e minutare och har ju klarat 350 watt utan problem i våras.
Nu orka jag bara lite över 8 minuter innan jag dog.

Hoppas det bara är tillfäligt för det kändes ganska bra igår. Gick riktigt bra på slutet och fick en tid på 2:00 uppför Nybohovsbacken på framsidan och det är helt ok för mig.
Det känns som min form varit riktigt upp och ner sen SM. Jag hoppas den hinner komma upp igen nu till Cykelvasan som går nu på lördag.

Vi åker redan i morgon med CRT så vi kan ta det lugnt där uppe utan att behöva stressa.
Det blir ju mycket grusväg och en backe i början på Cykelvasan så jag behöver verkligen alla krafter jag kan få.
Vill kunna hänga med en skaplig klunga i början så jag slipper dra själv på slutet sen.

Inga kommentarer: