torsdag 18 augusti 2011

DM serien i Flottsbro blev en kass historia för mig.

Ikväll så var det den första tävlingen i DM serien som Spårvägen stod för i Flottsbro. Det var en riktigt teknisk och rolig bana bana som borde passat mig. Men min teknik var som bortblåst idag. Jag växlade fel och hade problem att låsa upp och låsa dämparen och halkade mest bara omkring.

Jag vet inte vad jag höll på med. Det kändes som jag var i koma och hade ingen styrsel alls på grejerna.
Jag var som Bambi i uppförsbackarna och kom inte ens upp för en del.
Tur att det inte var SM....

Jag tycker dock banan var grymt rolig. Det var ett tag sen det var en sån teknisk slinga, men det behövs pigga ben och ett piggt huvud för att kunna åka bra där och det var allt annat än vad jag hade idag.
Jag får nog ta och åka ditt och köra den lite senare när jag är utvillad så jag får lite teknikträning.

Inga kommentarer: