onsdag 24 augusti 2011

Cykloteket Racing Team träning

Idag var det jag och Angelica som skulle ha hand om CRT träningen. Det blev 6 stycken som kom ditt och skulle köra lite.
Jag hade planen att vi skulle köra Hammarby Hill banan.
Men tyvärr var mitt minne för dåligt så jag kom inte ihåg hur den gick.
Det fick bli lite improviserad teknikträning i stället.
Verkade vara ganska uppskattat som tur var så det gick ju bra.

Vi stannade till på de lite svåra ställena och övade några gånger och så försökte jag och Angelica gå igenom teknik lite gran.

Teknik

Det blev en rolig vända med mycket skog och en del nya stigar jag inte kört förut.

Scott Spark RC
Blev ett ganska långt pass på 3 timmar och 10 minuter totalt med ett medel på 127 och Max på 179 då Angelica och jag tog några varv uppför Hammarbybacken innan CRT träningen.

Inga kommentarer: