torsdag 22 mars 2012

Backintervaller till San Bartolome och sola vid poolen

Blev lite High Chaparal med träningen idag. Hade först tänkt ta ett långt distanspass sen ändrades det till backintervaller men det blev bara någon halvmesyr.


Körde till Fataga där CRT har sin testbacke. Hade planen att köra 2 varv på maxfart. Kom iväg tidigt så det var fortfarande inte så varmt och det blåste inte så farligt mycket.
Det var fortfarande en hel del motvind men inte så mycket som de sista 2 gångerna så förhållandena var helt ok.

Tyvärr var inte mina ben eller huvud det. Jag försökte köra på lätta växlar den här gången men det kändes som kadensen blev lika låg som när jag körde med tunga.
Hade svårt att ta i ordentligt och att håla uppe kadensen. När jag kom i mål så var jag knappt andfådd men benen var stumma som betongblock.

Första gången jag körde var jag så trött så jag nästan fick lägga mig ner men nu var det mer som att jaha nu var det tydligen klart.
Blev bara ett varv för tiden var så dålig så jag vill inte ens publicera den. Huvudet var verkligen inte med idag.
Körde hem och sola och slappade vid poolen.

Vår lilla Casanova gick på högvarv vid poolområdet och charmade allt i sin väg. Han fick 3 tjejer att springa efter honom och låna ut sina leksaker till honom.















Undra vem han har fått det ifrån:-)
Han sprang runt hela dagen vid poolen med ett glatt humör och verkade helt outtröttlig.
Lilla Oskar verkar ha fått sin första flickvän här. De lekte ihop en hel del.

Inga kommentarer: