fredag 15 februari 2013

Då var det dags att dra till Falun

Det blir ett litet mini träningsläger med CRT i Falun i helgen.
Det är tänkt att åka både skidor och långfärdsskridskor där.
Har aldrig åkt långfärdsskridskor förut så det ska bli intressant.
Ska bli kul att få lite hård alternativträning för omväxlings skull.

Jag tror jag har packat ner allt så att det bara är att kasta i sig en middag och dra när jag kommer hem.
Det märker jag när jag kommer till Falun...

Det blev jag själv som åker upp ifrån Stockholm så musiken kommer poppa högt i högtalarna när jag tar min gamla sportbil till Falun.

Hoppas snön och isen är bättre där uppe än här för här ser det mindre kul ut att åka skridskor på sjön.
Men vyn ifrån St Erikbron eller vad den heter var helt ok.
Skridskodags

Inga kommentarer: