onsdag 27 februari 2013

Äntligen frisk, snart dags att börja träna igen

Idag var det äntligen dags att lämna lägenheten efter 1,5 vecka.
Var skönt att för en gångs skull kunna gå ut utan ha en helt igentäppt näsa och vara helt matt av feber.
Tog en sväng till Scandoc clinic efter jobbet då jag hade en Let's Deal kod bokad därifrån.
Blev 1 timmes helkroppsmassage, det satt fint för mina halvt borttynade muskler.

I morgon är det nog dags att börja träna lite igen och se om det finns några krafter kvar i gubbkroppen.
Det här är nog första gången i mitt liv som jag har varit sjuk i längre än en vecka. Brukar alltid bli frisk på 3-4 dagar i vanliga fall.

Men med en liten Oskar som går i förskola kanske jag får börja vänja mig vid längre sjukdomar nu. Verkar inte vara den första som åkt på sån här långvarig skit i vinter.

Inga kommentarer: