tisdag 12 februari 2013

Innebandy med pungkross

Körde innebandy på jobbet i eftermiddag. Blev en hård omgång kan jag säga.
Först fick jag bollen sulad rakt upp i skrevet så ja la mig dubbelvikt. Kändes som jag fått 4:a halsmandlar. Kor därefter hamna jag lite i närkontakt igen och fick en armbåge rakt upp i käften så jag trodde tänderna skulle lossna.
Det går hårt till på planen ibland.
Det var ingen större fara som tur var både kulorna och tänderna satt kvar på sin plats efter en extra koll:-)

Lyckades i alla fall göra ett mål så det var det värt.
Jag brukar inte vara den som är rädd för lite närkontakt utan det kryddar mest till det lite så länge det inte blir för stora skador. Men idag var det nog lite väl hetsigt.
Det var inte bara jag som åkte i baken idag.

Men mycket spring blev det så jag fick lite träning som tur var.

Har fått min nya iPhone 5 ifrån jobbet idag också.
iPhone 5
Får se vad den har för roliga nyheter som inte 4:an hade som är användbara.

Inga kommentarer: