torsdag 28 februari 2013

Då var första passet kört, satt fint

Idag så var det dags för mitt första pass efter den långdragna bihålleinflammation.
Blev lite styrka på jobbet. Visste inte riktigt hur jag skulle stå mig efter nästan 2 veckor utan träning.
Men det gick bättre än väntat. Klarade 5 minuter på 16km/h och 6% lutning, brukade ha svårt att klara 4 minuter förut.
Styrkan gick också ganska bra. Tog 110kg på knäböjen med fri stång 3x5 rep så det kändes helt OK också.
Verkar inte ha förlorat så mycket på styrkan i alla fall.
Får se om jag orkar cykla sen också.
Har planer på att hoppa upp på Monarken i morgon och se om jag orkar något.

Var möte med CRT på kvällen också. Gick igenom lite intressanta grejer som planeras inför sommaren. Får se vad det kan bli för kul sen.
Det kommer väl upp på Cykloteket Racing Teams sida när det är klart sen.

Inga kommentarer: