lördag 3 augusti 2013

Makadi Water World

Så blev det en vända till Makadi Water World. Oskar gillar att åka i vattenrutschbanor och det gör vi med så det blev en heldag på Vattenlandet igen.













Oskar har börjat åka de enklare banorna själv nu så det är kul att se.














Hoppa ifrån poolkanter är också något som är populärt. Vet inte hur många gånger han hoppat i.

















Men den största favoriten är ändå den stora badringen. Så fort han fick se dem börja han hoppa och stoja och skulle hjälpa till att släppa upp den till starten.













Dyka har han fått testa på igen och verkar trivas med det också. Han räknar till 3 på engelska sen dyker vi.

















Eva testade också att simma under vattnet lite gran.














Oskar är grymt stark. Han gillar när jag brukar dra honom i vattnet efter mig. Nu ville han visa hur det skall gå till och drog både mig och Eva helt själv. En riktig liten Hulken.













Lite vattenpolo har jag hunnit med idag också och nu ska jag ner och köra några ettor på den gamla motionscykeln de har nere på gymmet så jag inte förtynar helt här borta.
- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer: