torsdag 8 augusti 2013

Första cykelturen sedan MTB SM

Ja då var det dags att börja träna igen. På söndag så är det Finnmarksturen och jag hoppas hitta lite form tills dess.

Det var ett tag sen jag körde ett distanspass så jag började lite lugnt med ett 4 timmars distanspass med Scott Scale 35:an.

Blev en tur ut på Järvafältet och bort mot Kallhäll.
Scott Scale 35
Fortsatte sedan på stigar och grusvägar längs vattnet mot Hässelby.
Hässelby
Försökte hålla mig längs vattnet så långt det gick.
 Mällaren
Sen kom det där härliga regnet. Det hade duggat lite i början men nu öste det ner ganska rejält.
Skulle nog stannat i Egypten ett tag till så jag sluppit det här.

Hade planen på att köra NIKE spåret vid Ursvik på vägen hem men nu blev det raka vägen istället.
Passet finns på Strava för de som är intresserade.

Inga kommentarer: