onsdag 2 oktober 2013

Jaha då var min Scott SPARK 900 RC såld

Ja idag blev den såld. Känns lite tomt i cykelrummet nu när favoritcykeln är borta. Den han knappt bli inkörd innan det var dags att sälja den.
Har inte blivit så mycket cyklande i år så på något set känns det onödigt att sälja den så tidigt.











Men det kommet en ny cykel till nästa år och det blir en SPARK igen.
Har varit grymt nöjd med den cykeln. Den är lätt och styv och riktigt rolig att köra på de tekniska partierna.
Att den sen har rullat helt felfritt hela året gör inte saken sämre.
Men nu har den fått en ny ägare så jag får ägna mig åt cyclocross i stället.

Det kan jag inte klaga på. Nu när det varit träningar på tisdagar och torsdagar vid Norra Djurgården.
Det är sjukt kul och köra där när jag får någon att jaga och det är snabba och hårda heat.

Har cyklat en liten bit idag också. Blev en vända till Cykloteket för att uträtta lite ärenden.

Inga kommentarer: