torsdag 30 januari 2014

Lugn löpning idag inför maxtest i morgon

Idag blev det lugn jobblöpning. Körde lugnt både till och ifrån jobbet idag. Har vilovecka den här veckan så det får bli lite mer stillsam träning och inte många timmar. Tänkte spara mig lite extra idag för att köra ett maxtest i morgon för att se hur jag ligger till där mot förra året också.
Klara 11 sekunder på 472,5 watt då om jag inte minns helt fel.  Jag skulle vilja komma upp till 472,5 i alla fall innan jag dör. Får se hur pigg jag är i morgon.

Nu blir det Hot Shots 2, lite lugn och intelligensbefriad humor innan jag går och läger mig.

Gamal goding igen. Dags att damma av de gamla 80 och 90 tals klassikerna.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Maxtest? "Klara 11 sekunder på 472,5 watt" stämmer det? Känns som du kan göra bättre :)

Per Kumlin sa...

Är tyvärr inte så stark så det blir inte mycket bättre en så.
Börjar på 270Watt och ökar 22,5 watt varje minut så då är jag inte så kaxig när jag börjar närma mig 450watt om jag ens kommer ditt idag:-)