söndag 19 januari 2014

TT i Törnskogen

Idag blev det hårdkörning i Törnskogen. Vi blev ett litet gäng med Täbymtb åkare och sen jag.
1,5 timme skulle vi köra så det blev ett helt gäng med varv.















Ville tog starten sen var det jag och Johan som jaga närmast.
Jag och Ville körde den svåra banan som hade en avstickare uppför en bergshäll som tog någon minut extra. Den var ganska svårkörd uppför så det blev en del springa där.
Var riktigt kul att köra, lagom svårt och en hel del tekniska roliga partier som det gick att få bra flow i om man kom rätt.















 Banan finns på Strava för den som är intresserad.

Efter TT bar det av till Cykloteket för att hämta mitt hjul som hade kommit ifrån Scott.
Det visade sig att både fram och bak hade kommit så det blev en spännande tur hem.




















Nu blir det till att slappa och återhämta sig lite. Fick ihop 4 timmar och hade nästan bränt 4000 kalorier enligt klockan så det blev både ett hårt och långt pass för mig.

Inga kommentarer: